יום שני, 7 בינואר 2013

♫ אייל גולן - את





הזמר הלאומי אייל גולן מחמם לנו את הבוקר עם בלדה רומנטית חדשה בשם "את", סינגל בכורה מתוך אלבומו ה-17 עליו הוא עובד בימים אלו.
אחרי ששבר כל שיא אפשרי עם אלבומו האחרון נגעת לי בלב שהגיע למעמד פלטינה כפולה, אייל גולן משחרר סנונית ראשונה מתוך אלבום סולו חדש ואין ספק שההמתנה השתלמה.
"את" הוא בלדה חורפית בעלת ניחוח של השאנסונים הצרפתיים של פעם, שעל המילים והלחן שלו אחראיים היוצרים המופלאים צ'ולי זכאי ו-אלי קשת, כשעל ההפקה המוזיקלית אמון יעקב למאי המוערך.
מעל כולם כמו תמיד ההגשה הווקאלית האיכותית והנדירה של גולן, שבכל תו מצליח לרגש ומוכיח לנו בפעם המיליון שאין שני לו ביכולת להלך קסמים על המאזין, בעזרת מתת האל שקיבל.
"אני נרגש מאוד להוציא את השיר 'את', בלדה חורפית שקטה, בניחוח שנסוני ואווירה צרפתית", אומר גולן עם צאת השיר. "בימים עסוקים אלו בעודי אוסף חומרים לאלבום חדש, מצלם את התכנית בערוץ 24 ומופיע ברחבי הארץ עם מופע החורף החדש, אני מוצא את עצמי ברגעי הפנאי המועטים מתכרבל בבית ונהנה ממוזיקה שקטה, כולי תקווה כי שיר זה יחמם וינעים לכם את ימות החורף הקרובים".
מעבר לצילומי העונה השלישית של "אייל גולן קורא לך" וההקלטות של אלבומו החדש, אייל גולן מצוי בימים אלו בעיצומו של סיבוב הופעות חורפי עם המופע נגעת לי בלב: ב-12.1 הוא יופיע בהאנגר 11 תל אביב, ב-19.1 בבנייני האומה בירושלים וב-16.2 במרכז הקונגרסים בחיפה. אל תפספסו! 

מילים ולחן: אלי קשת וצ'ולי זכאי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.




להורדה:







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה